Menjador

 

SERVEI DE MENJADOR

 

Horari: de 14:00 a 16:00 h

 

Hora de recollida de nins: de 15:45 a 16:00 h

 

Preus:

 

  Preu
Nines i nins fixes (mensual) 5,62 € / dia
Nines i nins eventuals (diari) 6,20 € / dia

 

Preu fixes: a partir de 4 dies per setmana.

 

Empresa organitzadora: 

 

NEWREST.EU

Camino Viejo de Llucmajor, 106.
07007 Palma de Mallorca, Spain
Phone: +34 971 745 332
Mob: +34 619 245 028
http://www.newrest.eu

 

Coordinadora al centre:

 

Lucia Valiente

 

Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

 

COM COMENÇAR A UTILITZAR EL SERVEI?

 

ALUMNES FIXES

 

 

 1. Emplenar els documents.

  • Full sol.licitud servei de menjador
  • Full normes de menjador

 

IMPORTANT: Es necessita certificat metge per al·lèrgies i intoleràncies dels infants.

 

2. Fer entrega dels documents a la coordinadora de menjador de 9:00 a 10:00.

 

ALUMNES EVENTUALS  IMPORTANT!

 

 

Els alumnes podran quedar dies esporàdics a dinar a l’escola mitjançant tiquets. Si un alumne no entrega el tiquet abans de les 9:30, no podrà quedar a dinar al menjador perquè no s’ha pogut comanar el seu menú.

 

1. Emplenar tots els documents adjunts (només la primera compra de tiquets.

 

2. Comprar tiquets:

 

a) Pagant directament a la coordinadora de menjador els matins de 9:00 a 9:30. Fora d’aquest horari no es disposarà de caixa i no es podran fer pagaments en metàl·lic.

 

b)Es podran comprar blocs de 5 tiquets realitzant l’ingrés de l’import de 31 € al nº de compte corrent:

 

IBAN : ES78 0081 5138 6200 0113 1815

 

especificant en el concepte el nom i llinatges de l’infant i el nom del col·legi. Heu d’entregar el resguard de l’ingrés a la coordinadora i obtindreu els tiquets (de 9:00 a 9:30). O enviar-lo per mail.

 

 3. Entregar el tiquet a la coordinadora de menjador o dins la bústia de menjador abans de les 9:30 h.

 

 4. En cas que l’alumne tengui alguna al·lèrgia i/o intolerància alimentària, fer una anotació al tiquet i/o enviar un mail a la coordinadora de menjador.

 

 5. En cas de recollida eventual d’un infant per una persona no autoritzada, s’haurà d’enviar una mail a la coordinadora amb una autorització amb les dades del pare i mare, les de la persona que recollirà l’infant i la data. Aquest mail s’haurà d’enviar com a límit a les 9:30 h del dia de la recollida.

 

 

MENÚ DEL MES DE NOVEMBRE

 

Adjuntam presentació de la xerrada que va fer Newrest al nostre centre el dia 9 d'octubre.

 

XERRADA NEWREST OCTUBRE 2019